August 4, 2017

New stuff from Romwe.com

Moi taas! Kävin eilen postissa noutamassa mun pienen paketin, jonka tilasin - muistaakseni - viime viikolla Romwelta. Kaikki nämä olivat pienessä alennuksessa, enkä vaan voinut vastustaa kiusausta, koska halusin hieman väriä vaatekaappiini. Tämä oli myös ensimmäinen kerta, kun päätin tilata netin kautta vaatteita, joten hieman jännitin, millaisilta ne näyttävät sitten päällä. Yhteen paitaan petyin, koska tilasin koon L enkä tajunnut sen olevan niin pieni. Onneksi se kuitenkin venyy käytössä jos ei muuten :-D


Tällä kertaa siis jotain hieman värikkäämpää, eikä ainoastaan pelkkää mustaa. Tuo musta on mun mielestä ihana ja oletin sen olevan sitten tarpeeksi iso L-kokoiseksi, mutta... Se olikin kaikista pienin. Ja kokeillessani tuota keltaista paitaa, repisin sitä vahingossa hieman liikaa, koska toiseen kainaloon tuli pieni repeämä 😐 No, oma moka, ei voi muutakaan sanoa. Mutta kokonaisuudessaan olin kovin tyytyväinen, seuraavaksi teille pientä esittelyä näistä mun päälläni!

Mikäs näistä on kaikkein eniten teidän mieleen
Mun mielestä toi raidallinen paita pizza-kuviolla on omalla tavallaan niin hellyyttävä!

8 comments:

  1. Oii miten ihania kuvia susta, etenkin tuo toisiksi alin kuva on jotenkin suloinen!<3 Tuo pizzapaita on munkin mieleen, paitsi itse varmaan haluaisin tuommoisen ilman tuota pizzaa vaikka se tietenkin tuo hauskuutta tuohon paitaan! :D Netistä on tosiaan vaikea välillä tilata mitään, ainoa mitä uskallan on kengät, laukut jne.. Vaatteista kun ei koskaan tiedä, kun yleensä on liian pieni tai iso.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitti paljon!<3 Toi pizzapaita on kans ihan sairaan ihanaa materiaalia et tätä ei kyl voi olla rakastamatta!

      Mä oon hieman arkaluontoisesti tilaillut mitään netistä just sen takia, että mitä jos jotkut vaatteet ei mätsäiskään. Musta on aina vaan parempi päästä kokeilemaan vaatekappaleita niin näkee saman tien kannattaako ostaa vaiko ei!

      Delete
  2. Tosi ihania paitoja kaikki! Oma lemppari on ehkä tuo musta printin vuoksi. :D
    Oot kyllä tosi söpö näissä kuvissa! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti!<3 Mustakin tossa mustassa paidassa on kiva printti, harmi vain, ettei se ollutkaan niin iso, mitä odotin ja toivoin :(

      Delete
  3. Ompa hauskoja paitoja ja ihania kuvia ♥ Tuo pizzapaita on mun lemppari :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti!<3 Pizzapaita tuntuu olevan aika monen muunkin mieleen, mun äitikin oli ihan intsinä siitä :D

      Delete
  4. Näytät tosi söpöltä ja paidatkin oli ihania <3 Minun lemppari oli keltainen paita!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti paljon!<3 Toi keltanen on kyllä kans niin ihana, tykkään tosta sävystä niin paljon!

      Delete

you can write a comment in finnish, english, swedish, italian or french!