July 16, 2017

Heinäkuun lemppariasu

t-paita H&M housut Zara laukku H&M kengät Converse korut GT & Ebay

Tällainen on siis meikäläisen suosikkiasu tälle kuulle! Tai ainakin tällä hetkellä tää on aika mukava. Kävin nyt loppuviikolla hieman kiertelemässä alennuksia ennen iltavuoroa ja tuollaiset kivat pökät lähtivät matkaan! Oon jostain syystä jälleen kerran ihastunut Zaran valikoimiin ja senpä vuoksi oon viimeaikoina sieltä tehnyt aika kivoja löytöjä. Kaikkia en tosin ole ostanut, koska ajattelin nyt hieman rajoittaa ylenpalttista tavaroiden haalimista, mutta en vain millään voinut noita housuja jättää kauppaankaan! Mitä mieltä te ootte näistä? Mä oon ainakin ihan rakastunut!

Eilen oltiin myös hieman juhlimassa kaverin synttäreitä ja tuolta siis näytin. Mukavan rento ja siisti kokonaisuus, muttei liian siisti kuitenkaan. Takkia oli ihan turha käyttää, koska oli niin lämmin (ihanaa!), joten sitä ei siis kuvassa näy. Toivottavasti teidän viikonloppunne on ollut kiva! Tsemppiä kaikille alkavaan viikkoon 👽 Ps. Tää oli muuten mun neljässadas (400) postaus, wohoo!

6 comments:

  1. Ihana tuo asu! <3 Nuo housut vaikuttavat kivan rennoilta! Lisäksi tykkään tuosta vaaleanpunaisesta seinästä, tosi hyvä valita näille kuville :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon!<3 Ja siis ihan sattumalta ennen juhliin päätymistä mä näin ton seinän Iidan kämpän lähellä ja oli vaan pakko saada pari kuvaa sen edessä! Täytyy joskus muulloinkin mennä sinne ottamaan kuvat :D

      Delete
  2. Suloinen asu ja aivan ihana kuvauspaikka ♥

    ReplyDelete
  3. Nätti ja sopii sulle kuin nyrkki silmään tai nenä päähän ^^

    ReplyDelete

you can write a comment in finnish, english, swedish, italian or french!