May 17, 2017

✧ new hair! ✧

Heippa kaikille! :-) Pidin näköjään huomaamattani pienen pientä taukoa bloggaamisesta, mutta nyt päätin tulla esittelemään mun uutta tukkaani, jonka kävin itse asiassa ihan vastikään eilen vapaapäivän kunniaksi laitattamassa! Punaisessa värissä pysytään edelleen, mutta joukkoon laitettiin melkein mustia raitoja, jotta saataisiin pientä eläyyttä punaisen värin joukkoon. Oon lopputulokseen todella tyytyväinen!



Tältä mun hiukseni näyttivät auringonvalossa! Raitoja tuskin näkee näin, mutta ainakin lopputuloksesta tuli todella kirkas ja kiiltävä. Pituutta ei lähtenyt paljoa, ehkä sentti tai pari, että saatiin huonoja latvoja pois.


Tässä sitten hieman neutraalimpi kuvakulma! Näissä kuvissa jopa nuo lähes mustat raidat erottuvat ainakin mun mielestäni todella kivasti :-) Toinen kerta ikinä, kun mulla on raitoja päässä, aika hurjaa! Värikään ei ole tällä kertaa niin kirkas, kun päätettiin jättää edelliskertainen vaalennuspesu väliin. Katsotaan millaista lopputulosta ensi kerralla on sitten luvassa! Mitäpä te tykkäätte lopputuloksesta? Punainen väri on vain niin mua, etten varmaan tuu koskaan pääsemään siitä kunnolla eroon.


Jos kuulumisia kertoisin niin sanoisin ihan ensimmäisenä, että mulla menee ihan hyvin. Mitä nyt oon joka päivä aika väsynyt asiakaspalvelun jälkeen (puhuminen väsyttää, oikeasti) ja viime viikolla mulla oli kuusi päivää töitä... Huh huh. Muistan ku maanantaina sanoin, etten varmaan tuu milloinkaan selviämään kyseisestä viikosta, mutta tässä sitä nyt sitten vaan ollaan - elossa! Vietin myös synttäreitäni viime viikolla 10.5, mutta en tehnyt mitään sen erikoisempaa. Paitsi, että tilasin tällaisen itselleni synttärilahjaksi Hiustalosta saamillani lomarahoilla (jep, sain ne hieman alle puoli vuotta myöhässä);

En malta odottaa tän katsomista teksteillä! Olin nimittäin ite tuolla kiertueella :-D

Pääpointti tällä merkinnällä oli kertoa, että oon elossa ja voin ihan hyvin! Ja oon jo 23-vuotias, aika jännä. Justhan mä vasta täytin 18, aika menee ihan hullun nopeesti. Palataan kuitenkin seuraavan postauksen merkeissä, enköhän mä keksi jotain kivaa kerrottavaa ja näytettävää teille ihanille lukijoille. Adios! 

2 comments:

  1. Oioi miten kauniit hiukset ♥ Näyttää tosi hyvältä noi mustat raidat joukossa :)
    on muuten ihan totta, että puhuminen väsyttää :D Mun työnkuva muuttui hieman ja joudun nykyään vastailemaan puhelimeen ja oon alkanut jo pelkäämään sitä soittoääntä :D

    ReplyDelete
  2. Vähänkö siistit hiukset!!<3 Todella ihanat :) Aika menee todella nopeesti näin aikuisena, mäkin täytän kohta 24-vuotta :( Enkä haluaisi vanheta vaan olla aina tän ikäinen :D Onnea vielä näin myöhässä! <3

    ReplyDelete

you can write a comment in finnish, english, swedish, italian or french!